"Your Brand is what people say about you when you’re not in the room"
Bedrijfsfotografie en brandingstrajecten zijn momenteel veelgevraagde opdrachten die ik vol enthousiasme visueel vervul door middel van kwalitatieve en authentieke foto's. Veel nieuwe klanten vragen dan ook of ik iets kan laten zien, zodat ze kunnen bepalen of de stijl bij hun past. Vandaar dit bericht. Wees je er wel van bewust dat ieder project zijn eigen karakter heeft en krijgt en geen enkel bedrijf hetzelfde is. Brandingstrajecten worden op maat geleverd.
Business branding helpt jou met je bedrijf onderscheidend boven het maaiveld uit te steken. En dat helemaal op jouw unieke eigen manier, hoe mooi is dat! Met een personal- of business branding strategie kun je jouw diensten en/of producten online laten zien en daarmee herkenning creeëren. Herkenning voor de potentiële klant, oftewel prospect. Maar ook herkenning wanneer men jou gaat volgen, wanneer je regelmatig voor hen interessante content plaatst. Ze leren je beter kennen en volgen je graag om je authenticiteit en creatieve content. Hiermee creeër je een vertrouwen welke zeer belangrijk is in het verkoopproces.
De rode draad in authentieke bedrijfsfoto's zijn mensen. De mens achter het bedrijf, de mensen die uitvoeren, noem maar op. We willen weten met wie we zaken (gaan) doen. Daarnaast worden productieprocessen vastgelegd, maar desgewenst ook het pand en het interieur en/of producten. De bedrijven waarvoor ik fotografeer variëren enorm, de ene keer sta ik op mijn hakken in een kantoor, de andere keer op mijn sneakers op een camping of trek ik de stalen neuzen aan om in een loods of werkplaats te fotograferen.
De trajecten die worden opgeleverd zijn voor de lange termijn. Je hoeft niet binnen een half jaar nieuwe foto's te laten maken, er wordt voldoende fotomateriaal opgeleverd. Dit gaat niet ten koste van de kwaliteit, deze blijft te allen tijde gehandhaafd. Echter lever ik liever wat meer materiaal aan, zodat je een keuze hebt. De overige beelden kunnen naderhand altijd worden ingezet voor nieuwsbrieven, folders en advertentiemateriaal.
Ik ga graag een uitdaging aan, maar niet voordat alles goed doordacht is besproken. Alles voor het beste resultaat!
Heb ik je kunnen prikkelen? Ben je nieuwsgierig wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem dan contact met mij op.