Alfa Bier - marketing campagne

"Hallo Petra, voor mijn werk (Alfa Bier) ben ik behoorlijk ad-hoc op zoek naar iemand die ons kan uithelpen met fotografie. Wij schieten een campagne voor Alfa Krachtig Dort, waarbij o.a. een visagiste, lichtman, cameraman en niet onbelangrijk, een bierstylist aanwezig zijn. Omdat dit hele team paraat staat, zou ik graag gebruik maken van de situatie door ook meteen de set te gebruiken voor productfotografie en sfeerbeelden van ons proeflokaal. De huisfotograaf van Alfa Bier is niet beschikbaar. Daardoor krijg ik de vrijheid om mijn eigen connecties te presenteren. En daarbij moest ik natuurlijk 𝙢𝙚𝙩𝙚𝙚𝙣 𝙖𝙖𝙣 𝙟𝙤𝙪 𝙙𝙚𝙣𝙠𝙚𝙣!" Knijp me, lees ik dat goed?
lees meer >>

Culinaire fotografie bij Darwin brasserie

Wanneer je bij Darwin brasserie in Heerlen met Jasper van de Vin als chef-kok wordt uitgenodigd om te fotograferen, speciaal om jouw stijl en kwaliteiten dan maak ik een sprongetje en een dansje tegelijk! De liefde voor lekker eten, gecombineerd met fantastische smaken en een sfeervolle plek komt in culinaire foto's van mijn hand bij elkaar. Hoe tof is dat!
lees meer >>

REVIEWS

Reviews, wie wil ze niet hebben? Ik wel, ik vraag ook altijd om een eerlijke review van jouw ervaring met mij en mijn werk. Het geeft een eerlijk beeld en laat je zien of het bedrijf betrouwbaar is en wat je kunt verwachten. Een review op Google werkt voor mij het beste, hier kan ik zelf niets aan veranderen.
lees meer >>

Visuele communicatie | Campagne fotografie Myopie

Het Myopie Xpert Center van Nederland, onderdeel van Eye Care For You, benaderde mij om een campagne in beeld te ontwikkelen waarmee ze awareness willen creëren voor myopie bij kinderen. Aandacht geven aan een steeds groter groeiend probleem bij kinderen, namelijk bijziendheid als gevolg van de vele uren kijken naar een schermpje of andere gadgets dichtbij. Deze bijziendheid op jonge leeftijd kan op latere leeftijd grote problemen met zich mee brengen. Een grote sterkte in brillenglazen is één, maar er kan ook netvliesloslating ontstaan of men kan zelfs blind worden.
lees meer >>

Sfeervolle productfoto's

Productfoto's in een zodanige sfeer neerzetten dat dit leidt tot een betere online verkoop? Daar gaat het om. Natuurlijk moet het product goed zichtbaar zijn, in zijn originele kleur en tot in alle details. Echter zit er meestal in deze foto's geen sfeer. De kijker moet een sterke verbeeldingskracht hebben om te kunnen bepalen hoe dit bij hem of haar uit gaat zien. Eenmaal gefotografeerd in het gebruik, voorzien van mooi licht en die twist van de vakvrouw roept een gevoel op. De combinatie van de juiste textuur, structuur, kleurweergave en sfeer fotografeer ik voor diverse bedrijven en sectoren.
lees meer >>

Terugblik expositie Limburgse Maedjes

Een terugblik op een zeer geslaagde expositie, welke ondanks het Covid-19 virus nog maar nét door kon gaan. Boven verwachting vele bezoekers, mooi verdeeld over het hele weekend zodat we niet met te veel mensen tegelijk binnen waren. Mooie reacties, onverwachte bezoeken en weer genoeg inspiratie voor een volgende expositie!
lees meer >>

Limburgse Maedjes

Vrouwen van 40 jaar en ouder. Ieder geportretteerd zoals ze zijn. Krachtig, mooi en zonder oordeel. "een stukje meer verbinding onder elkaar en mensen uit verschillende hoeken van Limburg leren kennen" Verwacht geen moderne kunst, zonder oordeel kijken is de kunst, toch?
lees meer >>